Fatih Ürek Sallaya Sallaya Tubidy dinle | Tubidy Mobil Mp3 İndir Mobil Müzik İndir

Fatih Ürek Sallaya Sallaya Tubidy dinle

Fatih ürek sallaya sallaya şarkısına dmc müzik etiketi ile yayınlanan video klibi ile sitemiz'de paylaşıyoruz Türkçe pop müziğin ünlü ismi fatih ürek uzun bir aradan sonra yine kamera karşısına geçti ve sallaha sallaya isimli single albüm çalışmasına klip çalışması yayınladı net d müzik kanalında yayınlanan video klibi yakın  zamanda büyük bir izleme potansiyeli bekleniyor tubidy müzik farkı ile bu keyifli video klip çalışmasını ve şarkı sözleri'ni sizlerle paylaşıyoruz .

Sallaya sallaya video izle


Bir "Allah" birde ben bilirim neler çektiğimi
Hesabı kitabı, vereceği alacağı, bıraktım arkasını
Dağlara taşlara karanlık kuyulara
Attım her, şeyimi
Ne sağıma soluma ne önüme arkama
Yaşarım inadına..
Aşk dediğin şey siler gider ezip geçer
Anladım geç olmadan hayat şimdi bana güzel
Sallaya sallaya, oynaya oynaya allaya ballaya bundan sonra
Bu dünyanın çivisini, çıkarıp ta atmayanı
Satmışım anasını bundan sonra!

Bu sayfayı bulabileceğiniz aramalar..

Fatih Ürek Sallaya Sallaya, sallaya sallaya mp3 indir, fahit ürek video klip, fatih ürek şarkıları, sallaya sallaya tubidy, gibi kelimeler ile bu sayfaya ulaşabilirsiniz.
Konu: Fatih Ürek Sallaya Sallaya Tubidy dinle Oy:4.5 Gönderen:Tubidy

0 Yorum "Fatih Ürek Sallaya Sallaya Tubidy dinle"

Yorum Gönder